top of page

Kaip maištaujančiam verslininkui maistas tapo platforma politinėms idėjoms komunikuoti?


Verslininkas, kūrybinių idėjų autorius Dominykas Čečkauskas Prancūzijoje studijavo politikos mokslus, įgijo bakalauro laipsnį. Baigti magistro studijas sutrukdė nauja aistra – darbas už baro. Tokie buvo jo pirmieji žingsniai gastronominiame pasaulyje. Šiuo metu D. Čečkauskui priklauso amerikietiškas barbekiu (BBQ) tradicijas puoselėjančių restoranų tinklas „Keulė rūke“. Taip pat su bendraminčiais vasaros pabaigoje jis subūrė gatvės turgų Vilniaus stoties rajone.

„Norėjosi sujungti visus šiame rajone esančius verslus – suburti bendruomenę, stiprinti gastronomijos kultūrą, skatinti žmones ir verslą imtis sudėtingų sprendimų. Kitaip tariant, užuot vykus į prekybos centrus, ieškoti unikalių vietinių, sezoninių produktų“, – sako D. Čečkauskas.

Jis teigia turintis aiškius reikalavimus, ko nori iš maisto, bet nesilaikantis elitistinio požiūrio: „Kokybiškas maistas turi būti prieinamas visiems, jis turi būti demokratiškas.“

Kaip verslas ir socialiniai tinklai tapo priemone politinėms idėjoms komunikuoti? Kas nutinka, kai svarbu ne pasiekti rezultatą, o mėgautis procesu? Kodėl svarbu domėtis maisto kilme ir socialine puse? Kodėl jaunosios kartos atstovams nelengva pristatyti lietuvišką virtuvę? Kas laukia lietuviškų bulvinių patiekalų?


Laidos „Skonio iššūkis“ klausykitės kiekvieną ketvirtadienį, 16.05 val., „Žinių radijo“ eteryje.

Naujausi įrašai

bottom of page