top of page

Penktadienio šūvis: „Piano man“

Užėjus į pub (angl. public place) stiliaus barą „Piano man“ – pirmas dalykas, kuris sukuria jaukią atmosferą, yra toli gražu ne baldai, nuotraukos ar ant lubų kabančios knygos, o žmonės. Čia gali pamesti laiko nuovoką vien bendraudamas su barmenais, kurie juokelius laido jau nuo vidurdienio, kai baras dar nedirba. Daugiau – kalbantis su „Piano man“ baro vadovu Edvardu Čyvu.

Įsikūrėte prieš daugiau nei penkerius metus. Kokią filosofiją per tą laiką suformavote?

Sukome mintį sukurti pub stiliaus barą, nes Lietuvoje tuo metu buvo tik keli, kurie ilgai neišsilaikydavo ir užsidarydavo. Norėjosi sukurti barą, kuriame būtų jaučiama jauki namų atmosfera. Pradžioje vertėmės iš to, ką turėjome, todėl baras buvo šiek tiek kitoks. Visi baldai buvo skirti daugiau sėdėti: pufai, žemos kėdės. Ilgainiui sukūrėme britiško pub variantą su aukštais stalais, baru ir kėdėmis. Siekėme išmušti tą sėdėjimą. Tačiau dviračio Lietuvoje neišradome – tiesiog pritaikėme tradicinį modelį. Ir jis suveikė.

IMG_0187

Barmenų įrankiai (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


Kodėl sėdintys klientai jums netiko?

Todėl, kad jie aptingsta, paskęsta kėdėse, pasklinda tingėjimo atmosfera. Stovėdami arba pusiau sėdėdami visi daugiau bendrauja. Mes patys norėjome aktyviai kalbėti su žmonėmis, tad teko juos pakelti nuo fotelių.

Kaip minėjote, Vilniuje prieš penkerius metus barų beveik nebuvo. Kokia konkurencija tarp į jus panašių barų yra dabar?

Verslininkai kartais atidaro šio tipo barus iki galo neįsigilindami, kas tai yra. Diskotekos, kokteilių barai, kavinės kartais pavadinamos pub, o tai yra klaidinga. Kadangi mes išlaikome tradicinę filosofiją ir stilių, konkurencijos, palyginus, yra nedaug. Ji egzistuoja, tačiau tikrų barų – tik vienas kitas. Apskritai Vilniuje konkuruoja ne baras su baru, o Senamiesčio regionai, gatvės. Šiuo metu nauja banga pakilo Stoties rajone. Žmonės nori užeiti, pabandyti, išragauti skirtingų vietų siūlomą asortimentą, ir tai natūralu, todėl nuo to kažkiek nukenčiame ir mes. Tačiau ištikimi klientai čia sugrįžta.

IMG_0227

Barmenas Valentas Šalkauskas, baro vadovas Edvardas Čyvas, barmenas Ignas Zinkevičius (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


Barų Vilniuje – kuo toliau, tuo daugiau. Kuo ypatingi jūs?

Mano galva, mes nuo pat pradžių daug dėmesio skyrėme komunikacijai su žmonėmis bare. Kiekvieną klientą pasitinkame kaip svečią, bendraujame su juo. Tokiu būdu pritraukiame sėkmingų klientų, kurie komunikuoja apie mus draugams, rašo socialiniuose tinkluose. Taip užsivedė mašina, kurios neįmanoma sustabdyti. Išėjo toks partizaninis marketingas. Mums tereikia gerai atlikti savo darbą.

Kaip manote, kokia reklama yra geriausia?

Apskritai, geriausia reklama yra tada, kai klientui suteiki geriausią paslaugą – tada jis išeina patenkintas ir apie mus papasakoja savo artimai aplinkai. Žinoma, galima daug investuoti į reklamą, tačiau, jeigu atėjęs čia žmogus gaus šnipštą, naudos nebus jokios.

IMG_0057

Klasikinis kokteilis su burbonu „Woodford Reserve“ (nuotr. Linos Jakubauskaitės)


Kokie gėrimai jūsų bare yra populiariausi?

Pagrindinis dėmesys skiriamas alui. Lietuviai yra linkę gerti Lager rūšies alų. Tačiau tendencijos keičiasi, ir mes norime prie jų prisidėti. Pasaulyje populiarėja mažųjų daryklų alus. Žmonės pradeda ieškoti naujų skonių, restoranai pagaliau pastebėjo, kad maistą galima derinti ir su alumi. Taip pat viskiai per paskutinius penkerius metus tapo populiarūs, tad jų turime didelį asortimentą. Be alaus ir viskio yra geriami klasikiniai kokteiliai ir džinai, romai bei likeriai. Nėra taip, kad čia atėję žmonės dažnai gertų vyną ar įmantrius kokteilius.

Kokia jūsų auditorija?

Įvairi, tačiau siekiame kviesti intelektualius, besidominčius pasauliu ir gėrimų tendencijomis žmones. Todėl auditorija yra kiek vyresnė, maždaug nuo 25 metų, turinti vidutines ir didesnes pajamas.

Vartodami alkoholį rizikuojate savo sveikata, šeimos ir visuomenės gerove.

Naujausi įrašai

bottom of page