top of page

Šeši svarbiausi žingsniai iki tobulo restorano vadovo. Ženkite juos su profesionalais!

Nesvarbu, ar esate tik administratorius, ar jau restorano vadovas, lapkričio 16 dieną startuojanti Restorano vadovų tobulėjimo akademijos programa padės pasiekti užsibrėžtų tikslų ir būti geresniu vadovu bei kolega. Susipažinkite su šešių žingsnių programos planu.

Restorano vadovų tobulėjimo akademijos lektorės. Valerijos Stonytės nuotr.

Restorano vadovų tobulėjimo akademijos lektorės. Valerijos Stonytės nuotr.


KOLEGA TAMPA VADOVU. Vadovauti ir dalyti nurodymus, skirstyti užduotis tiems, su kuriais tik ką užėmei visiškai vienodas pareigas, gali būti sunkiau, nei atrodo. Seminaro metu kartu išanalizuosime, koks galėtų būti tavo natūralus vadovavimo stilius, ir aptarsime praktiškus metodus, kaip ugdyti savo autoritetą, sukurti tinkamus santykius su komanda ir sėkmingai siekti tikslų užimant naujas pareigas ar dar tik ruošiantis jas užimti.

KONTROLĖ IR VALDYMAS. Seminaro metu mokysitės skirtingų kontrolės ir rezultatų stebėsenos metodų, sužinosite, į ką atkreipti dėmesį ir kaip organizuoti savo bei komandos narių darbą, kad svečių aptarnavimą galima būtų pavadinti tobulu.

KONFLIKTINIŲ SITUACIJŲ VALDYMAS. Geras vadovas – ne tik administratorius, bet ir puikus psichologas, žinantis, kad darbuotojų motyvaciją tiesiogiai lemia atmosfera ir santykiai su kolegomis. Seminare iš specialistų lūpų išgirsite, kaip kelti strateginius tikslus, nusiskundimus paversti puikiomis galimybėmis pranokti svečių lūkesčius, kaip valdyti įtampą ar neigiamas emocijas kolektyve, vesti susirinkimus su darbuotojais, spręsti sudėtingas, daugiaplanes užduotis bei kiekvieną dieną prisidėti prie darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo didinimo.

VADOVAS KAIP MOKYTOJAS. Iš tavęs, kaip administratoriaus arba restorano vadovo, tikimasi, kad organizacijos vertybes ir aptarnavimo standartą išmanytumei tobulai. O kaip tavo komanda? Kaip reaguoti, jei matai, kad kolega elgiasi netinkamai? Kada yra geriausias laikas išsakyti pastabas ir kaip tai padaryti, kad ne įžeistum, o priešingai – motyvuotum tobulėti ir siekti geriausių rezultatų? Seminaro metu sužinosite, kaip tinkamai ugdyti pageidaujamas darbuotojų savybes, skatinti jų savarankiškumą bei atsakomybę ir skatinti savitarpio partnerystę kolektyve.

DARBUOTOJŲ MOTYVACIJA IR PRODUKTYVUMAS. Kodėl vienas parduoda daugiau, o kitam visai nesiseka? Atsakymas – ypač svarbu ne tik, ko klausia, bet ir kaip. Subtilus pardavimo menas kuriamas iš mažiausių, bet labai tikslių detalių, kurios bus atskleistos mokymuose. Taip išmoksite, kaip planuoti ir vesti darbuotojų penkiaminutes, degustacijas ir efektyvius susirinkimus, kurie būtų ne tik įdomūs, patrauklūs, bet ir naudingi.

PASLAUGŲ PELNINGUMO GRANDINĖ. Kiekvieno vadovo strateginė užduotis – didinti veiklų pelningumą. Tai sudėtingas iššūkis, kuriam pasiekti reikalinga suprasti priežasčių ir pasekmių ryšį tarp jūsų darbo, komandos lojalumo, profesionalumo, svečių lojalumo ir pelno. Seminare mokysitės kelti strateginius tikslus, vesti strateginius susirinkimus su darbuotojais bei kiekvieną dieną prisidėti prie darbuotojų produktyvumo ir efektyvumo didinimo.

vmg-akademija11_Fotor-1024x622

REGISTRUOKITĖS Į RENGINĮ 5 savaičių tęstinė Restorano vadovų tobulėjimo akademijos programa vyksta kiekvieną metų ketvirtį, todėl gali lanksčiai pasirinkti seminaro datą. Artimiausių mokymų datos ir laikai:

11.16 / 14–18 val. 11.21 / 14–18 val. 11.23 / 14–18 val. 12.05 / 14–18 val. 12.07 / 14–18 val. 12.12 / 14–18 val.

Mokymus ves keturios patyrusios lektorės: Jurgita Kierė („VMG AKADEMIJOS“ mokymų vadovė ir lektorė), Daiva Šilienė (Karjeros konsultantė, Lietuvos karjeros specialistų asociacijos steigėja ir narė), Irena Pranskevičiūtė (Organizacijų valdymo konsultantė, Stokholmo Ekonomikos mokyklos verslo valdymo magistrė), Dalia Gaidamavičiūtė-Apulskė (Tarptautinio verslo vadybos magistrė, Geštalto terapijos praktikė, karjeros konsultantė).

Daugiau informacijos apie Restorano vadovų tobulėjimo akademija skaitykite ČIA.

Naujausi įrašai

bottom of page