top of page

Iniciatyva: jeigu produktų etiketės sakytų tiesą

@caloriebrands – tai po naujų JAV maisto ir vaistų administracijos inicijuotų sprendimų žymint maistinę produktų vertę sukurta paskyra socialiniame tinkle „Instagram“. Ji netrukus tapo savotišku judėjimo už teisingas produktų etiketes vedle ir platforma išreikšti nepasitenkinimui nauja tvarka, kuri vis tiek nėra pakankamai sąžininga vartotojų atžvilgiu.

Daugiau nei 85 tūkst. sekėjų turinti paskyra skelbia pakeistas visiems žinomų prekės ženklų pakuotes ir naudoja didesnį šriftą suskaičiuojamoms kalorijoms pažymėti. Anot idėjos sumanytojų, tai iš tikrųjų galėtų padėti įgyti trokštamą bikini figūrą.


A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 3, 2016 at 8:25am PDT




A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 15, 2016 at 11:37am PDT


Calories, now in buckets! #caloriebrands #kfc #chicken #instafood #fitforsummer #design #brands #calories A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 11, 2016 at 9:54am PDT



A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 8, 2016 at 11:16am PDT




A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 8, 2016 at 3:53am PDT




A photo posted by Calorie Brands (@caloriebrands) on Jun 3, 2016 at 8:38am PDT


Naujausi įrašai

bottom of page