top of page

Ką simbolizuoja atsinaujinęs VMG prekės ženklas?

Idėjinio lyderio Alfo Ivanausko vadovaujama VMG komanda į tarptautinius vandenis išplaukė su atnaujintu prekės ženklu.


„Pasaulis keičiasi - keičiamės ir mes. Prieš septynerius metus VMG žengė drąsius žingsnius vietos rinkoje ir tą drąsą bei veiklos pobūdį puikiai atspindėjo prekės ženkle atvaizduoti sukryžiuoti plaktukas ir šakutė. Norėjome būti žaismingi, pastebėti, griovėme nusistovėjusius stereotipus - plaktukas kaip tik tai ir simbolizavo. Kita vertus, griaudami iškart ir kūrėme.

Šiandien esame dar drąsesni, atviresni iššūkiams, mūsų vandenys dar platesni, galime dirbti bet kuriame pasaulio taške - tai simbolizuoja naujame prekės besisukančiame rate esantis x ženklas. Be to, pastebėjome, kad retas kuris šiuolaikinis žmogus atpažindavo ir galėdavo įvardinti, koks įrankis sukryžiuotas su šakute, tai natūralu, nes kai kurie dalykai - įrankiai, idėjos ir pan. tampa tiesiog nebeaktualūs - pastebi A.Ivanauskas.


Alfas Ivanauskas

Per kelerius metus įmonė išaugo į maisto reklamos agentūrą, kuri užsiima žurnalų bei knygų leidyba, TV laidų kūrimu ir prodiusavimu, restoranų konsultavimu, naujų koncepcijų kūrimu ir unikalaus desertų šou organizavimu. „Siekiame, kad logotipas ir toliau išliktų atpažįstamas, tačiau simbolizuotų daugiau prasmių“, – sako VMG įkūrėjas A.Ivanauskas.


X simbolikoje turi ne vieną reikšmę, tačiau populiariausia iksu žymėti konkrečią vietą, teisingą atsakymą, sankryžą, daugybos ženklą. VMG komanda ir toliau lieka ištikimi savo vertybėms, atsidūrusiems kryžkelėje siūlo kūrybiškiausius sprendimus, neapsiribodami vienu keliu. X – tai vieta, kur susitinka ir kuriasi idėjos.


Aplink iksą besisukantis ratas simbolizuoja nenutrūkstamą veiksmą, kaitą, pokyčius: juk kompanija nuo šiol tapatinama ne vien su kulinarija, bet ir mada, estetika, sveikata, leidyba, kelionėmis. Akcentuojama, kad VMG siekia tapti tarptautiniu prekės ženklu, atpažįstamu visame pasaulyje.“

Naujausi įrašai

bottom of page