top of page

„Pokémon Go“ padeda parduoti daugiau picos

„Pokémon Go“ ne tik gerina „Nintendo“ kompanijos rodiklius rinkoje, didina programėlės vartotojų fizinį aktyvumą, bet ir priverčia juos apsilankyti skaniose vietose. Žaidimas šioms vietoms yra naudingesnis nei bet kuri mobilioji reklama, skelbia Ibtimes.co.uk.

Pavyzdžiui, Jungtinėse Amerikos Valstijose (JAV) restoranai ir kavinės jau suprato masiškai žmones užvaldančios ir plintančios programėlės potencialą ir spėjo tuo pasinaudoti. Apie tai, kad jie yra „PokéStop“, „Gym“ ar tiesiog vieta netoliese šių punktų, verslininkai ėmė skelbti savo „Facebook“, „Instagram“, „Twitter“ paskyrose. Apsilankiusiems žaidimo gerbėjams žadami specialūs pasiūlymai ir nuolaidos.

Screen Shot 2016-07-23 at 06.53.12

Žinutė socialiniame tinkle „Twitter“.


Deja, ieškomos žaidimo stotelės nėra nusiperkamos – tai priklauso nuo žaidimo kūrėjų. Tačiau restoranai ir kavinės vis tiek gali parsisiųsti „Pokémon Go“ ir naudodamiesi papildoma „Lure Module“ programėle už 0,99 dolerio mokestį nusipirkti paslaugą, kuri pusvalandį į jų restoraną pritrauktų retesnius pokemonus ir tai matytų netoliese esantys žaidėjai.

Picerijų tinklas „Flying Saucer“ Saleme, Masačiusetso valstijoje, prašo klientų dalytis picerijoje gaudomų pokemonų nuotraukomis socialiniuose tinkluose ir už tai gauti dovanų korteles. Taip pat skirtingomis savaitės dienomis pokemonų gaudytojų komandoms suteikiama 10 proc. nuolaida visai sąskaitai.

Pranešama, kad iš „Pokémon Go“ jau spėjo pasipelnyti ir taksi vairuotojai. Baltimorėje, Niujorke, Portlande jie siūlo specialius pokemonų gaudymo turus su stabtelėjimais žaidimo stotelėse.

Naujausi įrašai

bottom of page