top of page

Žaidimai prie stalo: reikės šaukštų!

Kai skaniai pavalgysite, linksmai pakalbėsite, gal net peržiūrėsite planuotą naujametį filmą, pažaiskite! Du žaidimai, kurie užkurs linksmą vakarėlį šeimoje!



Šaukštai ant stalo

Reikės:

  • Šaukštų – vienu mažiau nei yra žaidėjų prie stalo

  • Standartinės kortų kaladės (52 vnt)

Šaukštai
Kerniaus Pauliukonio nuotr.

  1. Padėkite šaukštus vidury stalo.

  2. Kiekvienam žaidėjui duokite po keturias kortas.

  3. Kortų dalintojas paima viršutinę kortą iš kaladės ir padeda kaladę sau iš dešinės. Tada tą paimtą kortą atiduoda žaidėjui jam iš kairės. Tą patį padaro visi kiti žaidėjai: atiduodą vieną kortą žaidėjui, kuris yra iš kairės.

  4. Kai ratas apsisuka, kortų dalintojas vėl paimą vieną kortą nuo kortų kaladės viršaus ir atiduoda žaidėjui iš kairės...

  5. Dalijimas tęsiasi, kol vienas žaidėjas surenka keturias vienodas kortas (vienodų ženklų).

  6. Žaidėjas, kuris turi keturias vienodas kortas, pasiima šaukštą. Kiti žaidėjai turi greitai sureaguoti ir taip pat pasiimti po šaukštą.

  7. Tas, kuris lieka be šaukšto, iškrenta iš žaidimo.

  8. Žaidimą tęskite, kol liks tik vienas žaidėjas.


Atspėk, kas esi

Reikės:

  • Lipnių lapelių užrašams

  • Rašiklių

lipnūs lapeliai, stalo žaidimai
Pexels.com nuotr.

  1. Ant lipnaus lapelio užrašykite garsaus, žinomo žmogaus – galima ir knygos ar filmo personažo, pavardę ir užklijuokite pasirinktam žaidėjui ant kaktos (stenkitės, kad tas, kuriam klijuojate, nepamatytų užrašo). Tegul tą patį padaro visi žaidėjai (visi turi būti su lapeliais ant kaktos).

  2. Lapelį priklijuokite pasirinktam žaidėjui ant kaktos. Tą patį turi padaryti ir visi kiti žaidėjai.

  3. Žaidėjas su lapeliu ant kaktos prie stalo sėdintiesiems užduoda klausimą, į kurį galima atsakyti „taip“ arba „ne“. Klausimas turėtų būti toks, kad padėtų jam atspėti ant jo lapelio užrašytos personos vardą. Pavyzdžiui, „Aš esu išgalvotas personažas ar realus?“, Ar aš vis dar gyvas?“.

  4. Jeigu į klausimą išgirstą atsakymą „taip“, jį uždavęs žaidėjas gali klausinėti toliau, jeigu „ne“ – klausimo teisė atitenka kitam žaidėjui su lapeliu ant kaktos.

  5. Laimi tas žaidėjas, kuris pirmas atspėja ant kaktos užrašytą vardą.



Smagaus pasibuvimo!


Naujausi įrašai

bottom of page