top of page

VMG investuoja į ambicingą projektą – jam vadovaus žinoma restoranų verslo ekspertė



„Virtuvės mitų griovėjus“ (VMG) papildo dar vienas savo srities profesionalas – prie komandos jungiasi Urtė Mikelevičiūtė, buvusi „Čiop Čiop“ prekės ženklo vadovė. Ji vadovaus VMG kuriamam analogų Baltijos šalyse neturinčiam projektui, skirtam su maitinimu ir svetingumu susijusiam verslo sektoriui. Naujasis projektas visose trijose Baltijos šalyse startuoja rugsėjo antroje pusėje. Jo turinį kurs dešimtys savo sričių profesionalų iš viso pasaulio.

„Mums visuomet patinka kurti tai, ko dar niekas iki šiol nebuvo sukūręs. Šio, verslui skirto, projekto tikslas – suteikti žmonėms daugiau laisvės, kūrybiškumo ir naudingų patirčių. Idėją plėtojome ilgai, tačiau norėjome rasti tikrą profesionalą, kuris išmanytų šį verslą iš pagrindų, turėtų ne tik teorinių žinių, bet ir praktinių įgūdžių. Urtė buvo tas žmogus, kuris geriausiai atitiko mūsų viziją. Esu tikras, kad ji puikiai suvaldys visus procesus, nes šį projektą kuria žmonės, kuriuos, be jokios abejonės, galima vadinti restoranų verslo ekspertais“, – sako VMG idėjinis lyderis Alfas Ivanauskas.

Prie VMG komandos prisijungusi U. Mikelevičiūtė neabejoja, kad projektas atneš teigiamų pokyčių HORECA srityje: „Aš niekada nesiimu projekto, jeigu juo netikiu 100 procentų. Šis – ne išimtis. Turiu aiškią viziją, matau poreikį ir projekto naudą. Džiaugiuosi, kad turiu patirties, kurią galiu pritaikyti ir pasidalinti. Visą laiką mačiau, kad VMG yra prekės ženklas, kuris savo idėjas įgyvendina nepriekaištingai.“

Naujasis projektas, kaip pasakoja jo vadovė, bus skirtas kiekvienam, dirbančiam restoranų versle. „Norime priminti, koks svarbus yra kiekvienas restorane dirbantis žmogus – nuo padavėjo iki restorano someljė, šefo ar vadovo. Dažniausiai visas dėmesys skiriamas šefui, o kiti neretai atsiduria antrame plane. Ne vienerius metus kalbama apie esmines šio sektoriaus problemas, trukdančias jam stiprėti. Mes prisidėsime prie jų sprendimų, sieksime kiekvienam padėti tapti savo srities profesionalu ir suteikti galimybę visapusiškai tobulėti“, – projekto detalėmis dalijasi U. Mikelevičiūtė.

Apie Urtę Mikelevičiūtę:

  1. Restoranų kultūra domėjosi nuo vaikystės: kad dirbs restoranų versle, žinojo jau būdama 12-kos, 18-kos gavo pirmąją vyno enciklopediją ir ėmė kaupti žinias.

  2. Baigė vadybos ir verslo administravimo bakalaurą, įgijo personalo valdymo magistro laipsnį.

  3. Baigė „Šampano akademiją“, lankė „Namų someljė“ mokymus ir „Someljė mokyklą“. Žinių semiasi degustacijose, domisi ne tik vyno, bet ir kitų alkoholinių gėrimų – alaus, grapos, tekilos ir kitų – subtilybėmis bei jų darna su maistu.

  4. Yra dirbusi pas vyndarius Vokietijoje, 5 metus buvo „Čiop Čiop“ prekės ženklo vadove, kur vadovavo didesnei nei 50 žmonių komandai.

  5. Konsultuoja restoranus, padeda surasti šefų, o šefams – restoranų. Taip pat užsiima vyno kortų sudarymu.

  6. Apie restoranų verslą ne vienerius metus rašė įvairiuose leidiniuose. 6-erius metus rašo tinklaraštį „Dervynas“. Jame pristato naujienas restoranų srityje, skelbia interviu, rašo apie maisto ir kelionių tendencijas, vynus ir someljė darbą, dalijasi receptais.

Dirbate HORECA sektoriuje ir norite sužinoti daugiau bei tapti šio projekto dalimi? Susisiekite: urte@vmgvilnius.lt

Primename, kad VMG priklauso šie prekės ženklai:

  1. AŠ Ikona

  2. Ikona.tv

  3. Verdu ir kepu

  4. VirK akademija

  5. VMGonline.lt

  6. VMG desertų šou

  7. Kulinariniai triukai

  8. 99 Places of Taste

  9. Play, Cook, Kiss: Culinary Tricks

  10. Skonio iššūkis

  11. VMG kulinariniai apdovanojimai

  12. VMG akademija

  13. VMG mokykla

Comments


Naujausi įrašai

bottom of page