top of page

„C2B“ paroda: žiemos šventėms pradėkite ruoštis jau šį penktadienį!

Tik gudriausi žino, kad kalėdines dovanas reikia pradėti pirkti rudenį. Lygiai taip pat, kaip ir organizuojant naujametinį vakarėlį, niekada neturėtume naudoti žodžio „per anksti“. Tokiu požiūriu vadovaujasi ir pirmą kartą Lietuvoje organizuojamos verslo segmentui skirtos kalėdinės parodos „C2B“ viena organizatorių Inga Girdenienė. Anot jos, laiku pradėjus ruoštis šventėms, išgyventi laukimo laikotarpį gali būti labai paprasta. Kalbame apie penktadienį, po kurio jau galėsime pradėti skaičiuoti likusias dienas iki Kalėdų.

Kas paskatino pirmą kartą Lietuvoje organizuoti tokią parodą?

Mūsų komanda jau aštuonerius metus dirba švenčių parodų organizavimo versle, tad dar viena paroda – tai tiesiog natūraliai gimęs naujas produktas. Lietuvoje organizuojama begalės parodų, ypač daug vestuvių parodų ir įvairių kalėdinių mugių, skirtų galutiniam vartotojui. Tačiau man, dirbant rinkodaroje, puikiai suprantama verslo problema ir rūpesčiai artėjant žiemos šventiniam sezonui, kai reikia pradėti rūpintis verslo dovanų paieška, naujametinių renginių organizavimu, teminių karnavalinių darbužių kūrimu, vitrinų dekoravimu ir pan. Todėl verslui skirta kalėdinė paroda „C2B“ gimė tiesiog iš poreikio ir, žinoma, naujiems iššūkiams vedant.

C2B

Organizatorių nuotr.


Mūsų tikslas – padėti įmonėms pristatyti savo produktus ar paslaugas ir sudaryti sąlygas lankytojams vienoje vietoje rasti įdomių sprendimų savo įmonei aktualiais kalėdiniais klausimais. Čia veiks ne tik verslo dovanų mugė, bet bus galima rasti svarbių partnerių, su žiemos sezonu susijusių paslaugų teikėjų, vitrinų bei biurų dekoro sprendimų ir pan. Paslaugas ir prekes bus galima užsisakyti, sudaryti sutartis bei sandorius ir net vietoje įsigyti. Kai kurie dalyviai rengs degustacijas, pasirodymus, konkursus.

Ar tikrai apie Kalėdas ir Naujuosius turime galvoti jau rugsėjį?

Siekiant kiekvienais metais stebinti ir džiuginti savo partnerius, darbuotojus ir klientus netradiciniais verslo dovanų sprendimais, idėjų paieškoms prireikia nemažų laiko ir žmogiškųjų išteklių resursų. Todėl patarimas būtų nepasilikti šios užduoties artėjant šventiniam laikotarpiui, o rinkti idėjas, megzti kontaktus su įdomių produktų gamintojais ištisus metus.

Be to, ruošiantis atsakingai (nes mūsų šūkis ir skamba #ruoskisatsakingai) ir laiku pradėjus ieškoti gamintojų, pardavėjų bei paslaugų teikėjų, galima ramiai mėgautis pasiruošimo darbais, išgyventi smagų laukimo laikotarpį, kuris paprastai būna lydimas rūpesčio ir nuovargio. Gamintojai taip pat turi ribotus savo resursus, todėl paskubėjus ir pirmiesiems pateikus užsakymą, galite būti ramūs dėl užduoties įvykdymo bei prekių atkeliavimo termino.

Organizatorių nuotr.

Organizatorių nuotr.


Žiemos sezonui norime būti pasiruošę visi. Gal čia vertingos informacijos rastų ne tik verslininkai?

Koncepcija iš karto buvo labai aiški – orientuojamės į B2B (verslas–verslui) sektorių. Be to, turime surengti ne tik mugę, kurioje veiktų prezentacijos, vyktų degustacijos ir megztųsi įmonių ryšiai, partnerystės, bet ir atskiroje erdvėje vyktų seminarai įmonių darbuotojams jiems aktualiomis temomis, šou ir renginiuose dalyvaujančių muzikos grupių bei kitų trupių pasirodymai, nes tik taip renginių pasaulio atstovai gali pristatyti savo paslaugas. Suprantame, kad tai – puiki terpė reklamai, norint pasiekti ir galutinį vartotoją. Į parodą atėjęs įmonės atstovas su iškeltais tikslais ar užduotimis visuomet pažvelgs į pristatomą produkciją ir kaip galutinis vartotojas, tad tikrai tikėtina, kad parodoje bus ir B2C (verslas–klientui) apraiškų.

Beje, lankytojai kviečiami su savimi turėti kuo daugiau vizitinių kortelių, kurios pravers ne tik bendraujant su įmonėmis, bet ir dalyvaujant parodos loterijoje – organizatoriai pasibaigus parodai paskelbs laimėtojus, kuriems bus įteikti ypatingi prizai.

„Menai Renginiai“ nuotr.

„Menai Renginiai“ nuotr.


Parodoje savo produkciją bei paslaugas pristatys virš 60 įmonių. Čia galėsite rasti:

Verslo dovanų: partneriams, klientams, kolegoms ir darbuotojams. Bus galima rasti VIP bei paprastiems asmenims skirtų dovanų. Valgomos ir nevalgomos, mažo biudžeto ir ekskliuzyvinės, sveikos ir saldžios, aksesuarų interjerui ir aksesuarų garderobui, Lietuvą reprezentuojančių ir universalių bei praktiškų. Keletas garsiausių: „Chocolate Naive“, „Pušku Pušku“, „Gera dovana“, Lietuvos monetų kalykla, „Cozywood“, „FlexPro“.

Kalėdinio dekoro elementų: parodoje savo dekoro sprendimus pristatys net keletas komandų, jų įspūdingos dekoracijos puoš visą parodos erdvę ir kurs šventinę kalėdinę nuotaiką. Keletas garsiausių: „Adam Decolight“, „Etmono Deco“, „Artišokas“.

Naujametinių vakarėlių organizavimo pasiūlymų: paslaugų teikėjai pristatys organizavimo paslaugas, renginių vedėjai prisistatys pasirodymų erdvėje, savo šou demonstruos muzikos grupės („SubtiluZ“) ir kitos trupės (ledo šou „Menai Renginiai“, šokėjai „Intrus“), viešbučiai ir restoranai pristatys kalėdinio vakarėlio vietą. Keletas garsiausių: VMG, „SkyBar“, „Radisson Blue Royal Astorija“, „Čiop Čiop“.

Naudingų seminarų: įvyks net septyni šventes įveikti padėsiantys seminarai – apie dovanų pasirinkimą ir kaip jomis kurti emocijas kalbės Alfas Ivanauskas, verslo dovanų protokolą primins Arminas Lydeka, 10 sėkmingo Kalėdų renginio taisyklių diktuos jau 15 metų patirtį renginių organizavimo srityje turinti Erika Purauskytė. Būsite įkvėpti ir kitų kalbėtojų-profesionalų.

Kalėdinė „C2B“ paroda: rugsėjo 30 d.–spalio 1 d. („Radisson Blu Hotel Lietuva“, Konstitucijos pr. 20, Vilnius).

Daugiau informacijos rasite ČIA.

Bilietus įsigyti galite ČIA.

Naujausi įrašai

bottom of page