top of page

Tobulo savaitgalio receptas pagal Dovilę Filmanavičiūtę: miegas, ledai ir pokalbiai

Rytoj, o nuo rytojaus ir kiekvieną sekmadienio rytą portalo vmgonline.lt feisbuke matysite naujo sezono SKONIO IŠŠŪKĮ" laidą visiems, kurie gamina namuose ir nori tai daryti skaniai, lengvai, greitai arba, kaip sakoma, su daina"! Dainą kiekvieną sekmadienį užves Dovilė Filmanavičiūtė jos charizmos ir gero maisto dėka rytas bus tobulas.

O kokie yra Dovilės tobulo savaitgalio recepto svarbiausi ingredientai?

Ugnės Henriko nuotr.

Išsimiegoti

Jau metus ir tris mėnesius, o dar ir prieš tai kurį laiką gyvenimo buvau priversta keltis anksti. Kai laukiausi Kristijono, pabusdavau ketvirtą ryto galvodama, ką gi čia dabar nuveikus? Dabar mano vienintelė gyvenimo svajonė yra pa-mie-goti, nes jaučiu, kaip jau kurį laiką velkasi lėtinio nuovargio šliužė... Neseniai skaičiau rašytojos Vaivos Rykštaitės postą feisbuke apie tai, kad ji kartais norėtų būti tiesiog paguldyta į ligoninę, kur niekieno netrukdoma galėtų išsimiegoti. Šiuo metu esu iš tos pačios kategorijos žmonių.

Bundančio miesto garsai

Tobulo savaitgalio tobuli garsai – senamiestis ankstyvą rytą. Mieste dar ramu ir tylu, bet jau girdėtis šioks toks šurmuliavimas, ima sklisti maisto kvapai... O kai šį miesto garsų ir kvapų duetą lydi dar mėgstamos muzikos ištrauka išvis tobula.

Cinamoninių bandelių kvapas

Kepyklėlės Druska, miltai, vanduo" kepamų cinamoninių bandelių kvapas ypač rudenį kažką tokio pakutena smegenyse, suteikdamas pilnatvės nuojautą.

Skrebutis su lašiša pusryčiams

Tobulas savaitgalio pusryčių vaizdinys: saulėtas rytas, dar gana šilta, todėl galima pusryčiauti lauke. Skrebutis su sūdyta gera lašiša, šampano taurė ir, žinoma, geros kavos puodelis. Mmm...! Nors ties pasakius, šįryt sukirtau tris štrudelio gabalus, išgėriau kavos buvo labai neblogai!

Jūros gėrybių lėkštė pietums

Šiandien yra mano gimimo diena, o mudu su vyru visad pasiplanuojame, ką valgysime gimtadienio dieną. Stengiamės eiti į miestą ir valgyti tai, ką labiausiai mėgsta gimtadieninio kaltininkas. Mano gimtadienio proga visada ieškome, kur eiti valgyti jūrų gėrybių. Šiemet dar nenusprendėme, bet pernai buvome Season" ir aš užsisakiau tokio dydžio lėkštę, kurios užtektų turbūt dviems vyrams! Aštuonkojis, krevetės, šukutės, žalia žuvis ar grilintos jūrų gėrybės dėl tokių pietų galiu padaryti bet ką.

Pokalbių vakarienė

Ilgus metus ruduo man būdavo metas, kai vakarais chebra susirenka mūsų namuose ir aš gaminu šešiolika patiekalų, nes būdraujame iki paryčių. Dabar, kai beveik visi turi mažų vaikų, taip ilgai neužsibūnam. Bet štai vakar susitikome vakarienės ir nusprendėme tiesiog užsisakyti sušių į namus. Logika tokia: geriau jau pabendraukime, užuot stovėję prie puodų! Taigi dabar, kai taip trūksta laiko draugams ir artimiesiems, man svarbiau per vakarienę pasikalbėti nei pavalgyti. Žinoma, turiu vakarienės hitų labai mėgstu chili con carne, keptą paukštį ar vienos skardos patiekalus, bet šį sezoną visgi rinksiuosi daugiau bendrauti, nei gaminti.

Ledai, panakota ir tiramisu

Turiu tokį cukraus poreikį, kad esu patikrinusi visas kepyklas ir desertines. Supratau, jog esu absoliučiai ne kepinių žmogus. Galiu lengvai atsisakyti bandelių, bet niekaip ir niekada gero tiramisu, pavlovos su uogomis, panakotos arba ledų. Mano naujausias apsėdimas Senatorių pasažo" kepyklėlės šokoladinis tortas. Jis tikrai gali išvaryti iš proto.

Knygų skaitymo ritualas

Pradėjau skaityti knygą, kuri vadinasi Laukiniai žaidimai", bet tai ne tokie žaidimai, apie kuriuos pagalvojote. Tai moters memuarai apie tai, kaip mama vaikystėje ją buvo įsukusi į savo meilės romaną. Esu į šitą knygą įkritusi ir šis savaitgalis bus ne išimtis. Instagrame manęs merginos klausia, kaip sugebu tiek daug perskaityti? Atsakymas: kai susikuri ritualų ir jų laikaisi, viskas daug paprasčiau ir įmanoma. Tiesiog pasakau sau: Dabar padėk telefoną ant stalo ir imkis knygos".

Sekmadienio filmas

Mėgstu sekmadieniais pažiūrėti meilės istoriją, pavyzdžiui, tokią kaip Atsiduok šiam valsui".Ji turėtų patikti žmonėms, ilgus metus gyvenantiems santuokoje ir gal jau nebejaučiantiems aistros kibirkščių. Arba Vienišos širdys toks miau filmas apie du Paryžiuje besiblaškančius žmones, kurie kasdien susitinka tose pačiose vietose, bet vienas kito nepastebi.

Pakutenusi romantiškus jausmus mėgstu save truputį ir paplakti pažiūrėti kokį sunkesnį ir sudėtingą filmą, pavyzdžiui, Širdžių dama"

Jūra

Su šeima niekada nepraktikavome jokių šeštadienio išvykų į mišką. Esame senamiesčio žmonės ir dažniausiai vaikštome aplink jį. Tokie savaitgaliniai pasivaikščiojimai dažniausiai baigiasi pietumis mėgstamame restorane. Bet jeigu norisi savaitgalį kažkur pabėgti, tai geriausias mūsų pabėgimas yra jūra.