„RORO“ – INTERJERO IŠDYKĖLĖ MIELAI

© 2020 vmgonline

Gilės projektai

Gilės projektai

mobile_750x300.jpg
vmgonline_baneris (1).jpg

Naujienlaiškis

    „RORO“ – INTERJERO IŠDYKĖLĖ MIELAI

    Šių metų vasario 12–16 dienomis Frankfurte vykusioje parodoje „Ambiente“ atsiskleidė iki šiol dar nematytos idėjos. Vienoje iš parodos zonų buvo pristatyta gurmanų interjerui kurta „Rosenthal ir Rothbuhl“ kolekcija RORO.

    RORO kiaulaitės. Dizainerio Sebastiano Heknerio interpretacija.


    Apvalios formos, maža susukta uodega ir išraiškingas snukutis – tik kelios detalės, kurių užteko dizaineriui Sebastianui Herkneriui, kad sukurtų minimalistišką ir estetiškai atrodančią kiaulę. „RORO“ yra trijų dydžių, kurį galima naudoti kaip malonų prisiliesti akmenį, skirtą laikyti delnuose, praktišką taupyklę arba kaip interjero dekoraciją. Taip pat „RORO“ logotipas nutūpė ir ant „Rosenthal“ prabangiai ir žaismingai atrodančių indų kolekcijos.

    AUKSU PADENGTOS LAŽYBOS

    RORO dizainas gimė 1967 metais, kai Walteris Gropiusas lankėsi „Rosenthal ir Rothbuhl“ gamykloje, kurioje jis kūrė gaminių dizainą. Turo po gamyklą metu, du vyrai karštai diskutavo dėl tam tikrų spalvų. Kai Gropiusas pamatė juodą lėkštės kraštą, Filipas Rosentalis (Phillip Rosenthal) pradėjo įtikinėti, kad juodas kraštas virsta auksiniu, kai yra kaitinamas ugnyje. Gropiusas netikėjo. Vis tik kompanijos vadovas įrodė savo tiesą Gropiusui, tad pralaimėjęs jis turėjo sukurti Rosentalio augintinės kiaulaitės dizainą. Taip gimė žymioji RORO, kuri tapo Gropiuso dovana gamyklos įkūrimo proga.

    Įsigyti galite:


    #RORO #dizainas #Zwilling #interjeras #kiaulė #kokybė #indai #rosenthal #naujiena

    ATGAL

    PASIDALINTI

    Naujienlaiškis

    • Facebook vmgonline.lt
    • Instagram vmg_vilnius
    • YouTube vmg
    • LinkedIn vmg