Reikia greitos ir nekaloringos energijos? Griebk persimoną!
mobile_750x300.jpg
vmgonline_baneris (1).jpg

Naujienlaiškis

Reikia greitos ir nekaloringos energijos? Griebk persimoną!

Skirtingomis kalbomis yra pabrėžiamos skirtingos rudenį ir žiemą derančių persimonų savybės: tai – ir „sausas vaisius“, ir „dievų vaisius“. Persimonai yra nekaloringi (vos 70 kalorijų!), bet turi daug antioksidantų, kalio, kalcio, ląstelienos, vitamino A, B6, C, K. Padeda kovoje su vėžiu ir reguliuoja cukraus kiekį kraujyje, todėl yra naudingi sergantiems diabetu, gerina regėjimą. Ar reikia ko daugiau?

Iš Rytų Azijos kildinamo vaisiaus tėvyne yra laikoma Kinija. Vėliau jo populiarumas pasiekė Korėjos pusiasalį ir Japoniją. Išskirtinė persimono savybė – natūralus energijos užtaisas. Dėl sudėtyje esančio ir greitai energijos suteikiančio cukraus, persimonai ypač rekomenduojami vaikams ir aktyvia fizine veikla užsiimantiems žmonėms. Taip ne tik įgysite daugiau energijos, bet ir pamiršite nuovargį, stresą.

Kaip išsirinkti? Rinkitės ryškiai oranžinės spalvos vaisius, tvirtus, bet ne pernelyg kietus. Sunokęs persimonas turi turtingą, kreminę, beveik drebučių pavidalo tekstūrą ir yra labai saldus.

Kaip laikyti? Kambario temperatūroje. Jei norite, kad persimonas greičiau sunoktų, laikykite jį popieriniame maišelyje su obuoliais.


Kaip naudoti virtuvėje?

  1. Šildančioms salotoms su imbieru, mėta ir graikišku jogurtu.

  2. Salotoms su mocarelos sūriu, skrudintais graikiniais riešutais, šalaviju.

  3. Salotoms su skrudinta cukinija ir karijų riešutais.

  4. Korėjietiškam punšui su imbieru, cinamono lazdelėmis, pinijų riešutais (naudokite džiovintus persimonus).

  5. Tartoms, kuriose įprasta naudoti obuolius ar persikus.

  6. Austriško štrudelio variacijai.

  7. Traškučiams. Plonai supjaustykite griežinėliais, apibarstykite cinamonu ir kepkite orkaitėje. Galima naudoti ir kitus prieskonius – imbierą, muskatą, kardamoną.

  8. Šerbetui su medumi.

  9. Keksiukams su šokoladu.

  10. Veganiškam pudingui su kakava.

  11. Duonai su persimonais.

  12. Trintai sriubai su kvapniuoju moliūgu.

ĮSPĖJIMAS. Persimonas nėra tas vaisius, kurio galėtumėte užkąsti tuščiu skrandžiu. Jo sudėtyje esantys taninai ir pektinas tuščiame skrandyje skatina akmenų susidarymą. Dėl tos pačios priežasties, kad daugiausia taninų yra susikaupę vaisiaus odelėje, mokslininkai pataria valgyti persimonus nuluptus.

#kaiplaikyti #persimonai #receptai #patarimai #sezoniniaiproduktai #ruduo #virtuvėje #kaipišsirinkti #kągaminti #persimonas

ATGAL

PASIDALINTI

Naujienlaiškis

© 2020 vmgonline

Gilės projektai

  • Facebook vmgonline.lt
  • Instagram vmg_vilnius
  • YouTube vmg
  • LinkedIn vmg