AŠ Ikona vmgonline

Penktadienio šūvis: baras „Bukowski“

Baras „Bukowski“ atsidarė maždaug prieš pusantrų metų naujos barų bangos sulaukusiame Vilniaus Stoties rajone. Vos atvėrus duris baras sielos pečius apgaubia prabangia hipsteriška skraiste. Nepaaiškinamai keistas jausmas: muzika, užgožianti pašalines mintis, ir ramus darbuotojų bendravimas – viskas, ko reikia atsipalaidavimui. „Pas mus groja geras groov“, – žemu balsu sako vyriausiasis barmenas Algimantas Vaičiūnas.

Algi, koks yra „Bukowski“ baras?

Nuo pat atidarymo mūsų baras stengiasi būti minimaliai kitoks, būti modernus ir turėti ne seno pelėsio kvapą, o kokybišką vintažinį įvaizdį. Modernu ir sena čia susilieja. Sena diktuoja vieta ir pastatas, kuriame esame, o nauja yra mūsų filosofija, pateikimas ir žmonės. Išlaikome solidumo ir fanko stiliaus balansą. Stiprios vizijos neišreiškiame, norime būti jaukus, visiems prieinamas baras su skaniu maistu, kuris kasdien tobulėja. Kiekvieną dieną susirenkame ir tariamės, kur link galime tobulėti. Manau, mes augame kartu su žmonėmis.

Vyriausiasis barmenas Algimantas Vaičiūnas (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


Kokie gėrimai ir maistas apibrėžia jūsų barą?

Šiuo metu mūsų maistas yra greitasis. Tačiau jis pakankamai kokybiškas ir atitinkantis baro stilių. Dešrainiais garsėjame visame mieste ir visi žino, kur geriausi „karšti šunys“. Visi receptai yra unikalūs, nuo nieko nenukopijuoti. Mūsų šefas turi savo slaptą padažą, kurio recepto niekam neišduoda. (Koks šefo padažo pavadinimas?) Tai žino tik jis pats. Mes sakome, kad tai šefo Arno padažas (juokiasi).

Interjeras (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


Kada žmonės pas jus valgo?

Vakarais. Nori nenori, tas didžiausias žmonių srautas užklumpa vakare. Mes taip pat siūlome dienos pietus, bet esame baras, o tai sudėlioja dienos laiką visiškai kitaip. Bet tai yra greičiausiai laiko klausimas, kada žmonės pastebės, kad galima pavalgyti ir dienos metu.

Taip ir nepakalbėjome apie gėrimus, kokie jie?

O gėrimai yra tokie, kurie pritrauktų žmonių dėmesį. Mes orientuojamės yra originalumą ir retumą, į tai, ko kitur negalima gauti. Stengiamės su tiekėjais susisiekti pirmieji ir gauti naujausius pasiūlymus. Pavyzdžiui, neseniai gavome amerikietiškos naminukės iš kukurūzų, kuri anksčiau buvo gaminama nelegaliai, o legalizavus pradėta eksportuoti į užsienį. Naminukė vadinasi „Moonshine“, o jos sena legenda padiktavo tai, kad dabar gėrimas laikomas stiklainiuose, nes anksčiau naminukę varyti ir pardavinėti JAV buvo nelegalu, tad pilstyti į butelius būtų buvę rizikinga. Tai kažkiek primena lietuvišką naminukę, o gėrimo laipsniai svyruoja nuo 20 iki 65 alkoholio promilių. Mes siekiame, kad svečias pasidomėtų apie tai, ką geria, kad sužinotų kažką naujo ir kitą kartą sugrįžtų.

Interjeras (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


Kalbant apie klientų aptarnavimą ir pritraukimą, kokius kriterijus keliate barmenams?

Kad turėtų stiprų ir gerą charakterį, kad nebūtų „saldainiukai“ ir silpni darbuotojai. Visi mūsų darbuotojai yra charakteringi ir savyje turi stiprią emociją. Mes ne visada pataikaujame žmonėms, jeigu kas nors nepatinka, tai taip ir sakome. Daugelis žmonių to nesupranta, bet tai ateis su laiku. Bet kokiu atveju stengiamės išlaikyti humaniškumą savoje erdvėje.

Kokie žmonės pas jus lankosi?

Šiek tiek vyresni, maždaug nuo 26 metų, būna ir 40-ies, ir 50-ies metų klientų, kurie yra inteligentiški, dažnai verslininkai. Tačiau kartais norėtųsi sulaukti žmonių iš meno srities.

Vartodami alkoholį rizikuojate savo sveikata, šeimos ir visuomenės gerove.

#nauja #Bukowski #naminukė #baras #Stotis #vilnius

ATGAL

PASIDALINTI

  • Facebook vmgonline.lt
  • Instagram vmg_vilnius
  • YouTube vmg
  • LinkedIn vmg