Penktadienio šūvis: baras „Berlin“

© 2020 vmgonline

Gilės projektai

Gilės projektai

mobile_750x300.jpg
vmgonline_baneris (1).jpg

Naujienlaiškis

    Penktadienio šūvis: baras „Berlin“

    Kokteilių baras „Berlin“ Vilniuje įsikūrė prieš penkerius metus. Tada barų kultūra Lietuvoje dar slėpėsi po pernykščiais lapais. Apie tai, kaip situacija pasikeitė šiandien, pasakoja baro vadovas ir barmenas Domantas Lekys.

    Kokia jūsų baro filosofija?

    Esame kosmopolitiškas kokteilių baras. Pavadinimas yra aliuzija į vieną Europos barų centrų –Berlyną.

    Kaip Vilniaus barų kultūra atrodė prieš penkerius metus ir dabar?

    Kai įsikūrėme, tiek Vilniuje, tiek Islandijos gatvėje buvo tuščia. Dabar čia – barų gatvė. Be to, prieš penkerius metus apskritai nebuvo kokteilių barų. Kai atsidarinėjome, Vilniuje suskaičiavome tris tokio tipo barus. Dabar jų gerokai daugiau. Be to, anuomet reikėjo prisitraukti lankytojus, pakviesdavome savų žmonių, kad bendrautų su kitais. Vienas dalykas, kuris nesikeitė, tai mūsų tikslas – bendrauti su klientais. Barmenai privalo ne tik pilstyti gėrimus, bet ir kalbėti su lankytoju, kad pastarasis atėjęs smagiai praleistų laiką ir sužinotų ką nors naujo, išsirinktų savo mėgstamą gėrimą.

    Baro „Berlin“ interjeras (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


    Tęskime pokalbį apie barmenus. Kai priiminėjate į darbą, į ką kreipiate daugiau dėmesio: į komunikabilumą ar patirtį?

    Vis tik į patirtį. Barmenas negali būti nepatyręs. Jis turi žinoti visus bazinius gėrimus, kokteilius, darbo techniką, įrankius ir pasiruošimą. Pirmiausia tai, o po to jo gebėjimas bendrauti. Žinoma, geriausia praktika yra darbas, tačiau reikia ieškoti mokyklų Lietuvoje ir užsienyje bei eiti dirbti į barus, kurie apmoko. Kai aš atėjau dirbti, pirmiausia vyko dviejų mėnesių apmokymai, vėliau laikiau kelis testus ir, tik išlaikęs juos, galėjau po truputį pradėti dirbti. Barmenas už baro turi jaustis kaip namuose.

    Koks jūsų lankytojas?

    Sunku apibūdinti mūsų tikslinį klientą, nes visada užeina tie, kurie susidomi, išgirsta ar tiesiog praeina šalia. Tik tiek, kad įeiti gali žmonės nuo 21-erių. Anksčiau taikydavome išvaizdos kontrolę, o dabar žiūrime, kad žmogus būtų kultūringa asmenybė, kad nebūtų labai pavargęs ir šypsotųsi (juokiasi).

    Domantas Lekys: „Reikia pamiršti mitą, kad Lietuvoje kokteilių barų kultūra neegzistuoja.“ (Linos Jakubauskaitės nuotr.)


    Sugriaukite kokį nors mitą apie kokteilių barų kultūrą Lietuvoje

    Mitas, kad barų ir kokteilių barų kultūros Lietuvoje nėra. Mano nuomone, prieš 34 metus nuo Vakarų pasaulio atsilikome penkeriais metais, tai dabar tas atotrūkis tėra vieneri metai. Tiek gėrimų asortimento prasme, tiek barų kiekiu, tiek profesionalumu.

    Kokius gėrimus dažniausiai renkasi lankytojai?

    Anksčiau pagrindiniai gėrimai buvo degtinė ir romas – be konkurencijos. O dabar nėra vieno ar dviejų populiariausių. Likeriai, jeneveriai, džinas, tekila… Žodžiu, žmonės atranda individualų skonį.

    Koks gėrimas bus madingas 2016-aisiais?

    Pasaulio barų konferencijose akcentuojami tiki – tai havajietiški karibų stiliaus kokteiliai su egzotinių vaisių sultimis.

    Vartodami alkoholį rizikuojate savo sveikata, šeimos ir visuomenės gerove.

    #baraiVilniuje #baras #barasBerlin #kokteiliųbaras #DomantasLekys #vilnius

    ATGAL

    PASIDALINTI

    Naujienlaiškis

    • Facebook vmgonline.lt
    • Instagram vmg_vilnius
    • YouTube vmg
    • LinkedIn vmg