Kaip sveikai maitintis vasarą?

© 2020 vmgonline

Gilės projektai

Gilės projektai

mobile_750x300.jpg
vmgonline_baneris (1).jpg

Naujienlaiškis

    Kaip sveikai maitintis vasarą?

    Ne paslaptis, kad ilgai lauktas grilio sezonas gali būti pražūtingas. Mėsa ir karščio pritvinkęs oras tikrai nėra pats geriausias sprendimas, todėl dalijamės sveikos mitybos vasarą tiesomis. Juk vaisiai, daržovės ir žolelės gali magiškai atvėsinti kūną!

    Atkreipkite dėmesį į porcijų dydį

    Pildydami savo lėkštę naudokitės šiomis proporcijomis: vienas teniso kamuoliukas garnyro ar salotų, mobiliojo telefono dydžio mėsos ar žuvies kepsnys, vienas nykštys padažo. Dar geriau būtų, jei savo lėkštės turinį pradėtumėte formuoti nuo daržovių.

    Rinkitės šviežius vaisius ir daržoves

    Dauguma vaisių ir daržovių savo sudėtyje turi 80–90 proc. vandens, todėl jausitės sotesni, nei valgydami džiovintus vaisius. Karštą vasaros dieną atsigręžkite į agurkus, ridikėlius, salotas, salierus ir špinatus – tai labiausiai organizmą šaldančios daržovės. Vaisių grupėje šį vaidmenį atlieka arbūzai, obuoliai, citrusiniai vaisiai, uogos ir raukšlėtieji melionai.

    Venkite virškinimą apsunkinančio maisto: mėsos, pieno produktų, alkoholio, kavos.

    Sakykite garsų TAIP jūros gėrybėms

    Jūros gėrybes valgykite bent du kartus per savaitę. Pagal kinų mediciną, netgi apdorotos jūros gėrybės geba atšaldyti organizmą. Nepamirškite ir svarbaus kalio šaltinio – jūržolės.

    Kūrybiškai žvelkite į prieskoninių žolelių panaudojimą

    Dilgėlės, citrinžolė, žliūgė, gyslotis, rūgštynė, pienių lapai, kalendra, raudonieji dobilai, aviečių lapai ar pipirmėtė. Tai – tik keletas iš daugelio organizmą šaldančių žolelių. Žliūgę, pienių lapus ir citrinžolę dėkite į salotų dubenį, o iš dilgėlių, raudonųjų dobilų, aviečių lapų ir pipirmėtės gaminkite šaltų arbatų.

    Pasitikėkite karštomis arbatomis

    Karščiausiose klimato juostose esančių šalių žmonės nuo kaitrų vaduojasi gerdami karštas arbatas ir valgydami aštrų maistą. Toks maisto racionas priverčia kūną pasiekti didžiausią įmanomą karštį ir taip praveria poras bei ima natūraliai vėsinti kūną prakaitu. Nepamirškite gerti ir daug vandens. Paskaninkite jį agurko ar citrinos griežinėliais ir keliomis uogomis. Tai paskatins jus vis sugrįžti prie ąsočio.

    Pavalgę kuo daugiau judėkite

    Nėra nieko blogo prisijungti prie vaikų ir žaisti su kamuoliu gamtoje. Jūsų tikslas nėra sudeginti visas suvalgytas kalorijas. Tiesiog judėkite ir pasijausite lengvesni.

    #šaldantysproduktai #patarimai #vasara #sveikamityba #taisyklės

    ATGAL

    PASIDALINTI

    Naujienlaiškis

    • Facebook vmgonline.lt
    • Instagram vmg_vilnius
    • YouTube vmg
    • LinkedIn vmg