KĄ VALGYTI, KAD SPARTĖTŲ MEDŽIAGŲ APYKAITA?
Aš Ikona 750X300.jpg
AS-IKONA_1800x250.jpg

Naujienlaiškis

KĄ VALGYTI, KAD SPARTĖTŲ MEDŽIAGŲ APYKAITA?

Reklama, kurios šūkis – „Valgau ir lieknėju“, labai nutolsta nuo realybės, bet, rinkdamiesi produktus, kurie spartina medžiagų apykaitą, mes, siekdami sumažinti kūno apimtis, iš tiesų sulauksime pagalbos iš šalies.

Žalioji arbata medžiagų apykaitos sąraše ne veltui užima vieną pirmųjų vietų. Ji žvalina, kelia nuotaiką, suteikia energijos ir, anot įvairiausius bandymus su pelėmis atliekančių mokslininkų, „užkuria“ organizmo medžiagų apykaitą, kad ši dirbtų kur kas spartesniais pajėgumais. Ypač jei išgeriame 3–5 šio gėrimo puodelius per dieną.

Mokslininkai ne mažiau vargo ieškodami liekninamųjų savybių mūsų visų taip pamėgtuose vaisiuose. Ir suprato, kad greipfrutuose esantis vitaminas C mažina insulino kiekį kraujyje. Taigi, suvalgius šio vaisiaus prieš valgį, spartinamas virškinimo procesas. Gal ir verta pabandyti?

Kitas vaisius, kurį kone kiekvienoje mitybos patarimų knygoje mini autoriai – ananasai. Turime šiuo klausimu ir gerų, ir blogų žinių. Blogos – faktas, neva ananasai turi neigiamų kalorijų (ir juos kramsnodami mes sunaudosime daugiau energijos, nei gausime), yra absoliuti netiesa. Nebent valgydami ananasus nenuilsdami šokinėsime per šokdynę. Juose esantis unikalus baltymus skaidantis fermentas bromelainas padeda skaidyti riebalus ir prisideda prie medžiagų apykaitos spartinimo.

Ar mėgstate aštrų maistą? Jei atsakymas – TAIP, valio. Mat turėtumėte dažnai ragauti patiekalų, gardintų Chalapos paprikomis. Jos skatina organizmą išskirti streso hormonus ir mūsų medžiagų apykaita pagreitėja kone ketvirtadaliu.

Tęsiant aštrumo temą, verta paminėti ir imbierą. Jame be visų mums su ligomis kovoti padedančių savybių, pasirodo, dar slepiasi gingerolis ir šogaolis. Ne, čia ne su klaida parašyti garsių kosmonautų vardai, o medžiagos, kurios aktyvina metabolizmą.

Pabaigai pamojuokime žalia vėliava. Visos žalios daržovės (ypač brokoliai, lapinės salotos, špinatai) be kitų nuostabių sveikatai savybių prisideda prie medžiagų apykaitos spartinimo. Todėl nepamirškime jų, kai ruošime pietus ar svarstysime, ką patiekti vakarienei.

#imbieras #lieknėjimas #sveikata

ATGAL

PASIDALINTI

Naujienlaiškis

© 2020 vmgonline

  • Facebook vmgonline.lt
  • Instagram vmg_vilnius
  • YouTube vmg
  • LinkedIn vmg